poniedziałek, 22 czerwca 2015

Liebster Blog Award II

Kilka dni temu dostałam nominację do Liebster Blog Award, już po raz drugi ;) Bardzo dziękuję i cieszę się, że blog się podoba.
Nominowana zostałam przez autorkę Avada Kedavra z bloga Make my day. Change my life.. Jeszcze raz bardzo, bardzo dziękuję.
Pozwoliłam sobie skopiować: „Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc dajożliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na pytania otrzymane od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz kilka osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im pytania. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował".

Odpowiedzi na pytania:
1. Jakie jest twoje ulubione miejsce w domu?

Mój pokój xd

2. Dokonaj wyboru: Być w Hogwarcie, ale być mugolem lub Być czarodziejem, ale nie dostać się do żadnej szkoły magii.

Być czarodziejem i nie dostać się do żadnej szkoły magii. Bycie mugolem jest przereklamowane ;)

3. Co lubisz jeść?

Wszystko, a najbardziej czereśnie, na które jest teraz sezon. Mogła bym jeść je kilogramami i nic innego <3

4. Jaka jest twoja ulubiona książka z serii Harry Potter?

Chyba szósta, albo 3. Różnie, zależy od humoru.

5. Do jakiego domu zostałbyś przydzielony?

Nie wiem, do jakiego, ale chciałabym być Ślizgonką.

6. Hogwart, Durmstrang czy Beauxbatons?

HOGWART! Tylko i wyłącznie.

7. Twoja ulubiona postać z Harry'ego Pottera.

Draco Malfoy i ewentualnie Snape. Wiem, jestem dziwna.

8. Jaki czytałaś ostatnio ff i czy polecasz go?

Mój, hehe. A tak na prawdę, to właśnie przeczytałam rozdział Chłopiec o szmaragdowych oczach. Miejscami ciężkie, ale ogólnie bardzo fajnie i gładko się czyta. Gorąco polecam fanom niestandardowych związków i relacji.

9. Twój dom płonie. Możesz zabrać z niego jedną rzecz. Jaką? (pomiń żywe stworzenia)

Laptop. Nie dlatego, że jestem uzależniona, ale tu są wszystkie moje prace, a gdybym je straciła, to wolałabym się zabić. Albo wróciłabym do płonącego domu ;)

10. Jak sądzisz jakiego miałabyś animaga?

Może szczura. Sama mam sześć w domu ;p

11. Kim byś chciała być w świecie magii?

Trudno powiedzieć. Na pewno chciałabym być czystokrwistą czarodziejką z rodowodem i bogatą skrytką u Gringotta. Może pracowałabym w Ministerstwie w Departamencie Tajemnic ;p Byłbym znana. To na bank!


Nominuję:

Moje pytania:
1. Jaką ostatnią książkę przeczytałeś/łaś?
2. Wymień osobę, którą najbardziej nienawidzisz ze świata Harry'ego Pottera.
3. Gryffindor czy Slytherin?
4. Ulubiony przedmiot w Hogwarcie? (w sensie zajęcia)
5. Z czego byłaby wykonana twoja różdżka? (rdzeń, drewno, długość)
6. Co byś zrobił/a, gdybyś był/a w posiadaniu Czarnej Różdżki?
7. Ulubione zwierze ze świata Harry'ego?
8. Jaką masz aktualnie tapetę na telefonie?
9. Twoja ulubiona książka. (ogólnie)
10. Wolisz, żeby Draco i Harry byli wrogami, przyjaciółmi, czy kochankami ewentualnie parą/mężami.
11. Wybierz sobie jedno pytanie z tych, na które ja odpowiadałam i odpowiedz na nie ;)


Krótka informacja!
Rozdział powinien się pojawić na przestrzeni tego tygodnia! Mam nadzieję, że wy stęskniliście się tak bardzo za rozdziałem, jak ja za wami ;)
Do zobaczenia!
Draco Dormiens vel Weronika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz